Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

maandag 17 december 2012

NOG MEER SFEER


Deze besjes kocht ik vorige week op de markt en de bloemenman verzekerde mij dat ze na kerst nog zouden staan. Ik vind ze heel leuk samen met het vergrijsde blad van de eucalyptus. Er zitten overigens wel verraderlijke stekels aan.


En nog 2 takjes op de schouw. 
Ze staan in de flesvasen met de labels van "Plint" die ik hier al eens eerder liet zien. 


Verder is de schouw heel sober gebleven, een tak met kleine rode "besjes" om de spiegel en een engel aan de spiegel. Deze hangt er overigens het hele jaar al. Ik was vorig jaar vergeten hem op te ruimen en och, op een gegeven moment zie je niet meer dat er nog een kerslint aan hangt.

Fijne week allemaal, un abrazo, Pascale


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale