Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

vrijdag 14 december 2012

KERSTBOOM


Ik had natuurlijk al mijn houten kerstboom maar afgelopen zondag hebben we toch ook nog een echte kerstboom gezet. Voor het eerst hebben we er eentje zonder kluit en ik moet zeggen, dat bevalt prima. Hij stond snel en ook nog mooi recht. Ik ben wel van het traditionele, dus inderdaad, rood! Vroeger had ik rood en goud maar het goud is inmiddels vervangen door wit. 


Vorig jaar heb ik op de Dickensnight gestaan met een kraampje. 
Ik had nog een paar van deze over. 


Dit is een van de nieuwe aanwinsten van dit jaar. Ik vind hem schattig.


Die hadden we vroeger thuis ook in de boom. Ik vind hem er gewoon bij horen.


De kinderen mochten toen ze klein waren altijd een bal uitkiezen van oma.
Sommigen vind ik lekker fout maar ik hang ze er toch elk jaar weer in, gewoon nostalgie. 
Er hangt ook nog ergens een auto (!)


Onderin wat minder breekbare spulletjes i.v.m. de kat.
Ik had nog leuke rode hartjes meegenomen van Ikea, ik kan ze alleen nergens meer vinden.
Die zullen wel tevoorschijn komen in juli!

Fijn week-end allemaal, un abrazo, Pascale

4 opmerkingen:

  1. Een vrolijke boom, leuk dat de kinderen elk jaar een bal van oma uit mochten kiezen. En hoewel ik zelf geen rood in de boom heb zitten, is het wel een kleur die bij kerst hoort.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellige boom, Pascale. Leuk dat je erook herinneringen in hangt!
    En rood-wit is een mooie combinatie!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the red and white on your ornaments and your tree. Very pretty. We didn't have a tree this year, getting to be a bit much for us to unpack and pack up again after the holidays.
    Merry Christmas to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke kerstsfeer zeg echt genieten hor enne dat rood is toch wel de kleur met kerst... ook je kussens van de volgende post vind ik super mijn compliment hoe mooi je die elke keer weer maakt ....wens jullie fijne feestdagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale