Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

maandag 4 juni 2012

BRAG MONDAY

Eigenlijk was ik deze Blog begonnen om de meubeltjes en accessoires te laten zien die ik opknap. Ik heb er inmiddels weer een aantal staan die een verfbeurt kunnen hebben maar vanwege allerlei andere projecten komt het er even niet van. Vandaag dus maar een klein projectje, een dienblad wat oorspronkelijk bruin was. Ik heb het wit geschilderd, hier en daar doorgeschuurd voor een doorleefd effect en er toen een afbeelding van een vintage theepot van  "The Graphics Fairy" opgeplakt, daarna weer afgelakt.

Ik wilde het eigenlijk verkopen maar hij staat wel leuk op de sidetable in de keuken en kleurt goed bij de andere spulletjes.




Doorgeschuurd voor een doorleefd effect.


Schattige theepot, toch?



Nog even dit mooie blikje erbij uit de verzameling van mijn vader.


Regenachtige groetjes uit het zuiden van het land.
Pascale

1 opmerking:

  1. Is een leuke opknapper! Hij staat daar inderdaad heel mooi. Het kleurt heel mooi.
    Trouwens, het blikje vind ik ook heel mooi!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale