Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

vrijdag 1 juni 2012

BALKON


Ik had nog beloofd een post te plaatsen met foto's van het balkon. We hebben 2 weken geleden ook het balkon een beetje aangekleed. Toen ik bovenkwam keek ik zo via de shutters het balkon op en dat vond ik wel een mooi plaatje. Er staat bijna altijd zon aan de achterkant dus we hebben een siergras geplant die daar goed tegenkan. De potten waren eerst bruin met okergeel maar die hebben uiteraard ook even een make-over gehad.

Vorige zomer hadden we een druivenstruik geplant maar die heeft het helaas niet overleefd. Dit jaar een poging met tomaten. Deze foto's zijn van 2 weken geleden. Ze zijn nu al flink gegroeid!


Dit is dus het uitzicht vanuit onze slaapkamer. De lavendel is inmiddels ook flink gegroeid.

En hier nog een keer de "roze" kant van Veerle.

Tafeltje van restjes hout en buitenkleed van Hema.

Over mooie plaatjes gesproken.

Onze slaapkamer, 2 jaar geleden gerestyled. We zijn er nog steeds erg blij mee.

Fijn week-end allemaal.
Un abrazo muy fuerte.
Pascale



4 opmerkingen:

  1. Gezellig om je balkon een beetje aan te kleden. Wat heerlijk om zo vanuit de slaapkamer op het balkon te kunnen.
    Ik begrijp dat de roze kant van het balkon van je dochter is.
    Je hebt ook een prachtige slaapkamer. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke slaapkamer zeg. Prachtig die shutters en dan zo het balkon op. Lekker plekje. Muy bien!
    Recuerdos de Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke slaapkamer zeg. Prachtig die shutters en dan zo het balkon op. Lekker plekje. Muy bien!
    Recuerdos de Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmmooi! de shutters staan hier echt perfect! Wat een heerlijk plekje, mooi in beeld gebracht!
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale